esmaspäev, 3. oktoober 2011

Alustuseks

Viimased paar kuud olen müdistanud mööda metsa talvevarusid korjates.
Hea, et mets nii lähedal, pole vaja kaugele kõmpida :)
Kogu see hoidistamise  teema on praegusel hetkel minu jaoks äärmiselt põnev, olen nii mõnegi päeva ohverdanud internetis surfates ja erinevaid ideid kogudes.
Siit ka siis idee, et miks mitte oma ideid ja katsetusi ka teistega jagada.

Varasematel aastatel on vahel ikka mõni purk moosi või seeni sisse tehtud, seega päris esimesi katsetusi ma sel aastal ei tee. Kuid eelnev minupoolne huvi on olnud väga väike - paar purki mustikamoosi ja mõni purk seeni soolvees - umbes 5 aastat tagasi :)
Sel aastal on huvi teema vastu äärmiselt suur. Ma ei oska  ühtegi asjalikku seletust ka anda, miks mind selline koriluse vajadus nii äkki tabas - ja kas seda seletust ongi vaja, teen ja naudin niikaua kuni huvi on.

Suvel ja sügisel sai paaril korral  isegi peale tööpäeva üle tee metsa mindud  - ei suutnud nädalavahetust ära oodata :)  Praeguseks on talveootel üle 30 purgi erinevaid hoidiseid, ja ka sügavkülm on talvevarudest punnis :) Samas tahan veel kõrvitsat marineerida ja kes teab ehk leian midagi põnevat veel.
Kahjuks olen mõnede hoidistega sel aastal juba hiljaks jäänud, kuid need mõtted ja teod jäävad  järgmist aastat ootama.Seni jagan seda, mis siiani tehtud ning mida põnevat ja huvitavat plaanis on.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar